موسوعه أدبية شاملة

teen spreads her legs for jock.https://fapfapfaphub.com

الحلقة الأولي ….. بيت من صفيح بقلم سنية ابو النصر

117

الحلقة الأولي ….. بيت من صفيح بقلم سنية ابو النصر

فتح دسوقي باب الشقة بهدوء وبحرص شديد جدا ، يهمس بصوت خافت

هي نايمة ولا صاحية ولا إيه .. يارب تكون نايمة … ربنا يجعل كلامنا خفيف عليها
أخلع جزمتي بشويش وأدخل علي طراطيف طراطيف صوابعيني هسسس … إوعى أسمع لك صوت ، أما انت باب رخم صحيح

أيوه شكلها نايمة الحمد لله … وادي باب أوضتي مفتوح … أتسحب بقي بشويش وانام جنبها ولا من شاف ولا من دري

سهير بانفعال
مالسه بدري ياسيد الرجالة

بسم الله الرحمن الرحيم
خضتيني ياسهير ..

لا ألف سلامه عليك ياحبيبي … ما كنت تنام بره أحسن يادسوقي

في إيه ياسهير ماتصلي علي النبي كدا … وطي صوتك العيال تصحى

هو انت عندك دم ولا بيهمك حد ؟؟ … جاي من بره متأخر ليه هو انت ياراجل مش وراك شغل ؟

دسوقي بيجر ناعم
هو أنا كده متأخر ؟! انتي بس ياحبيبتي اللي بتحبي تنامي بدري

طب كنت اسهر في بيتك وسط ولادك وتابعهم واعرف أخبارهم ياموكوس … كنت مع مين يادسوقي لنصاص الليالي انطق ؟

ياولية بطلي سوء الظن ده واهمدي … والله كنت مع صحابي .. وأتصل لك عليهم لو انتي شاكة فيا

إنت فاكرني هبلة هصدقك ؟… ما انت أكيد مظبط معاهم

ياشيخة حرام عليكي
وبعدين انا ماعنديش شغل بكره

سهير بغيظ
ياراجل … راعي ربنا في أكل عيشك … وظيفتك هتروح منك حرام عليك داحنا ماصدقنا بقى عندنا مرتب بنستناه كل شهر بفارغ الصبر … ومابصدق تاخد أجازة علشان تنزل تساعدني وتفتح المحل … تقوم تقضيها سهر طول الليل ياسيد الرجالة ؟!

دسوقي ببرود
خلاص بقى ياسهير … القعدة كانت حلوة وسرقني الوقت .. صباحك عسل يا مراتي الطعمة اللذيذة … أنام بقي الفجر قرب يدن

سهير بضيق
ماشي يادسوقي الصباح رباح … ولينا كلام تاني بس لما تفوقلي

المشهد التالي في الشارع

أم حسين … صباح الخير ياأم زينب .. إيه ياختي اللي آخرك كدا علي أكل عيشك ؟!! الناس رايحة جاية تسأل عليكي

سهير …
صباح الفل على عيونك يا ام حسين .. أعمل إيه حاولت أصحي دسوقي يفتح النهارده بدالي.. لحد ماأجيلوه… نومه تقيل اوي مرضاش يصحى
وفين بقي لما غيرت لمحمد وسلكت زينب وسماح علي مدارسهم وعملت لقمة على السريع علشان لما نرجع نلاقي حاجة ناكلها

أم حسين
كنتي صبي على وشه أمه جردل مية ساقع عشان يصحى ويفوق … أنا عارفه انتي مستحملاه علي ايه بس ؟! … والله أنا لو مكانك لكنت شيلته هيله بيله ورميته في الشارع

سهير بضحكة ساخرة
ههههههه ياولية اتلمي أهو ضل راجل احسن من ضل حيطة

دي حيطة مايلة ملهاش أساس ياخايبة … جوزك ده يفقع المرارة

سهير وهي مشغولة بفتح المحل تجلس بجوار أم حسين …
ليه بس ياخالتي ؟ .. والله دسوقي طيب ومفيش أطيب منه بس هي النفس بقي أمارة بالسوء

مايأمرش عليكي ظالم ياختي … جوزك ياسهير مش بتاع شغل افهمي …

هعمل ايه ياخالتي وانا معايا منه تلت عيال

بنتك يا موكوسة كل يوم بتكبر ،، سنة والتانية وهتلاقي العرسان رايحين جايين على الباب وعايزة جهاز وفلوس … تقدري تقوليلي هتجيبي منين وهو مش مخلي حيلتك حاجة ؟!

ياخالتي عرسان ايه … زينب لسة عيلة عندها 15 سنة وبعدين ماهو شغال وزي الفل الحمد لله … انتي بس اللي دايما قارشة ملحته

أنا ها قرش ملحته ليه ؟.. كان من بقيت أهلي مثلا ؟؟… كل الحكاية انك صعبانة عليا .. حتى القرشين اللي نابوكي من ميراث أبوكي اشتريتي له وظيفة بيهم … وهو أصلا مايستاهلش

لا حاسبي على كلامك ياخالتي أنا بعتبرك في مقام أمي آه … لكن ده مهما كان أبو ولادي ..

يابت أنا مش بخرب عليكي … انتي زي بنتي وحبيبتي وربنا عالم معزتك في قلبي قد إيه ، لكن مش عاجبني حالك

كله علي الله ياأم حسين … بقولك إيه خلي محمد معاكي أحسن نسيت تليفوني في البيت أروح أجيبه واجي بسرعة ودي الرضعة بتاعته اديهالو لحد ماجي

اقعدي اشربي الشاي وافطري الأول … أنا مارضتش افطر ومستنياكي

معلش ياحبيبتي مش هتأخر عشر دقايق بالكتير وأكون هنا .. لازم أتصل على زينب واطمن عليها هي واختها

ياختي هما مش مانعين التليفونات في المدارس ؟؟

… كلامك كتير ياولية .. هي بتقفله وبتكلمني بين الحصص وفي الفسحة … وبعدين انتي عارفه سماح لسه صغيرة ودي أول سنه ليها في المدرسة … بقولك ايه … خلي بالك من المحل لما ارجع بقى … ورضعي الواد

ام حسين بصوت عالي وسهير بتبعد …
بقولك إيه ياولية … إبنك زنان وأنا خلقي ضيق .. إوعى تتأخري … وابقي صحي المعدول جوزك ياختي … بلا وكسة

المشهد التالي أمام شقتها سهير تنصت ألي الباب وتهمس،لنفسها …
يالهوي مين جوا ؟؟… ( ثم بصوت عال ) افتح يادسوقي مش معايه المفتاح … مين معاك جوا ؟ إفتح بقولك

فتح الباب رجل غريب معه مطواة … كممها بكف يده وثبت المطواة في جنبها وقفل الباب برجله …

رأت زوجها مكتوف علي كرسي وحوله رجلان معهما سلاح … قال الذي كممها وكتفها

ادخلي ومسمعش صوتك خالص وإلا وديني أغزك في كليتك وتروحي فطيس في الحال … إسمعي الكلام كدا ومسمعلكيش صوت ….

التعليقات مغلقة.